13.6.2010

Kesäkuvia

Kesäkuun alussa vietimme viikoloppua Nooran ja tyttöjen kanssa Nooran mökillä Pertunmaalla. Kivaa oli:


Alkuun mun piti fiilistellä kaikkia pihamaalla olevia, kaluttuja ydinluita, olin ihan et "Jee luita!"

Jonka jälkeen mulle tuli kauhee tarve viedä niitä vähän  parempiin jemmoihin...

Välillä pistettiin Peikon kanssa vähän riekkuen! Tässä mä ihan hellästi kurmuutan Peikkoa poskivilloista... 

Mami anto mulle uuden, tosi kivan lelun! Käski huomauttaa, että tyhjä ja muovinen...

Ja mä niin kutsuin muita leikkii pullon riekutusta

Apin kaa meillä oli vetoleikkiä: kummalla on vahvemmat leuat... Apilla on ainakin parempi ote, mutta emmä viitti bostailla liiaksi, kun Api on vähän tiukkis ja huumorintajuton aina välillä, niin annan sen voittaa helpommalla... Säilyy meidän ystävyys näet.


Välillä piti herkutella. Ai, että mitä namppaa... Mmmmmm.... Meikä tytö ihan mehustelee... Aijai...

Tässä mä oon vähän niin kuin kokki kolmosena tai jotain, tähystelemässä kesäkeittiön päällä. Tuolloin ei kuitenkaan ollut tarjolla hitaasti haudutettua nuorta lapinkoiraa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti